معرفی بهترین و معتبرترین برنامه کسب درامد اندروید

برنامه پیوت (Pivot) در واقع یک شبکه اجتماعی است با همکاری شبکه اجتماعی Reddit و Coindesk می باشد

معرفی بهترین و معتبرترین برنامه کسب درامد اندروید

برنامه پیوت (Pivot) در واقع یک شبکه اجتماعی است با همکاری شبکه اجتماعی Reddit و Coindesk می باشد

یکی از بهترین اپلیکیشن هایی را که در زمینه ارزهای دیجیتالی مشاهده کردیم معرفی نماییم. برنامه پیوت (Pivot) در واقع یک شبکه اجتماعی است که از همکاری شبکه اجتماعی Reddit و Coindesk و با سرمایه گذاری صرافی بسیار معتبر بایننس (Binance) و شرکت Houbi ایجاد گردید. تمامی فعالیت های اعضای این شبکه اجتماعی در زمینه ارزهای دیجیتالی بوده و برای افرادی که می خواهند در این زمینه اطلاعات به روزی داشته باشند فوق العاده کاربردی است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 شبکه اجتماعی Pivot

ما قصد داریم یکی از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه ارزهای دیجیتالی معرفی نماییم. برنامه پیوت (Pivot) در واقع یک شبکه اجتماعی است که از همکاری شبکه اجتماعی Reddit و Coindesk و با سرمایه گذاری صرافی بسیار معتبر بایننس (Binance) و شرکت Houbi ایجاد شده . تمامی فعالیت های اعضای این شبکه اجتماعی در زمینه ارزهای دیجیتالی بوده و برای افرادی که می خواهند در این زمینه اطلاعات به روزی داشته باشند فوق العاده کاربردی است.

بر اساس آخرین اطلاعیه ای که در برنامه Pivot قرار داده شده، ارز دیجیتال PVT قرار است طی چند ماه آینده در 10 صرافی برتر دنیا لیست شود و ارزش گذاری بسیار خوبی برای این ارز پیش بینی می گردد.


نحوه نصب برنامه:

مرحله ۱: پس از ورود به لینک که بهتر است با مرورگر گوگل کروم باز شود، در قسمت LOG IN WHIT GOOGLE جیمیل خود را وارد کنید اگر بیش از یک جیمیل در گوشی تان هست باید جیمیلی که در این قسمت و جیمیلی که بعدا در برنامه وارد میکنید یکی باشد.

مرحله ۲: پس از وارد کردن جیمیل، شما به صفحه دانلود برنامه PIVOT در گوگل پلی هدایت خواهید شد.

  • در صورتی که موفق به دانلود این برنامه از گوگل پلی نشدید، ابتدا در این لینک با جیمیل خود ثبت نام کنید (فقط با گوشی وارد لینک شوید) و سپس جهت دانلود برنامه اینجا کلیک کنید.

مرحله ۳: پس از نصب برنامه، برنامه را اجرا نمایید، سپس در نمای پروفایل، بر روی گزینه Log in کلیک نموده و حتما با همان جیمیل ثبت نام شده در مرحله قبل وارد برنامه شوید.


دانلود برنامه PIVOT بیت کوین رایگان

Power چیست؟ PVT چیست؟

پاور (Power) معبار “جایزه روزانه” است که تصمیم می گیرد شما روزانه چه مقدار می توانید پاداش دریافت کنید. شما می توانید از طریق خواندن، دعوت از دوستان به استفاده از برنامه و پیش بینی های مختلف، مقدار Power خود را افزایش دهید. هر چه مقدار Power روزانه شما بیشتر باشد پاداش بهتری دریافت خواهید کرد.

برنامه Pivot ارز دیجیتال خود را به تازگی معرفی کرده و نام آن PVT است. مقدار کل PVT ها ۳۱.۴ میلیارد عدد است.

در برنامه پیوت (Pivot) چگونه پاور (Power) به دست آوریم؟

1) دعوت از یک دوست:

برنامه پیوت

با دعوت از دوستانتان برای ثبت نام، دانلود برنامه و ورود به این سیستم، در پیوت 20000 پاور جایزه به شما تعلق می گیرد.که این مقدار پاور در آپدیت جدید وارد شده است( نسخه قبلی 10000 پاور بود) یعنی شما با دعوت یک نفر 20000 پاور دریافت می کنید  که بهترین و بیشترین  پاوری که شما می توانید بدست آورید از همین راه دعوت دوستان می باشد.

۳) خواندن یک پست:

امتیاز power در Pivot

برای هر پستی که شما در برنامه Pivot مطالعه می کنید با زدن گزینه GET READ POWER مقدار ۱۰۰ پاور جایزه می گیرید. حداکثر جایزه ای که در یک روز دریافت می کنید 1500 پاور می باشد. 

۴) پاداش دعوت

مقدار ۱۰% پاور دوستانی که شما دعوت کرده اید به شما تعلق می گیرد.

  • چرا من قادر به گرفتن پاور پس از دعوت از دوستان نیستم؟

۱) دوست شما باید از طریق لینکی که در قسمت Invite برنامه دریافت می کنید و برای او می فرستید ثبت نام کند. در بعضی ار تلفن های همراه این لینک کار نمیکند و شما می توانید با مراجعه به انتهای هر پست  موجود در برنامه و با کلیک روی SHARE FOR POWER دوستان خود را دعوت کنید 

۲) شما باید مطمئن شوید که دوست شما برنامه “Pivot” را دانلود و سپس ثبت نام کرده و با همان جیمیلی که در مرحله قبل ثبت نام کرده وارد برنامه شود (Log in را در برنامه بزند).

۳) لطفا مطمئن شوید که تقلب  نمی کنید! اگر شما در لیست سیاه تقلب برنامه باشید شما از کمپین ” جایزه روزانه ” رد صلاحیت می شوید.

۴) اگر دوستی که دعوت کردید تقلب کند شما پاور دعوت از دوست را دریافت نمی کنید.

۵)لطفا برنامه پیوت خود را همواره به آخرین ورژن آپدیت کنید.

  • چرا پاور من به صفر بازگشت؟

۱) مقدار Power به عنوان معیاری برای تقسیم جایزه روزانه هر روز در ساعت ۲۳:۵۹ (GMT+0) ریست خواهد شد، سپس ۱۰ ساعت بعد ما توکن PVT را به کیف پول شما در پیوت ارسال می شود.

۲) برای کمک به پاداش بیشتر به کاربران واقعی، سیستم کاربرانی که تقلب می کنند را مجازات خواهد کرد. جایزه کاربران متقلب لغو می گردد، حساب کاربران متقلب برای همیشه ممنوع خواهد شد.

  • چگونه به طور موثر BTC یا PVT دریافت کنیم؟

۱) دوستان واقعی بیشتر دعوت کنید و تقلب نکنید.

۲)دوستانی را دعوت کنید که دوستان زیادی دعوت می کنند، چون می توانید ۱۰% جایزه اش را دریافت کنید.

  • چگونه می توان لینک دعوت شخصی دریافت کرد؟

۱) کلیک بر روی نوار “Invite”  در پیج شخصی خودتان.

۲) ارسال یکی از مطالب یا خبرهای موجود در برنامه برای دوستان. در زیر هر مطلب لینک دعوت شما برای نصب برنامه موجود است.

سوالات در رابطه با pvt

1) PVT چیست؟ نحوه دریافت PVT

PVT توکن ویژه Pivot است. پیوت بزرگترین جامعه ارز دیجیتال در چین است. روزانه با توجه به مقدار POWER که کسب کردید ارز PVT دریافت می کنید و پس از لیست شدن این ارز دیجیتال در صرافی ها می توانید آن را به فروش رسانید و درآمد کسب کنید.

گفتنی است مقدار کل PVT ها ۳۱.۴ میلیارد است، و اکنون تنها ۱% PVT در گردش است.

۲) چرا مقدار PVT در کیف پول من کمتر از PVT بدست آمده ی من است؟

ارز PVT به دست آمده از دعوت به صورت اقساط پرداخت می شود، شما می توانید توسط ورود به سیستم در هر روز آن را دریافت کنید.

۳)  قیمت و ارزش PVT چقدر است؟ چه زمانی می توانیم از آن برداشت یا با آن معامله کنیم؟

PVT در حال حاضر هنوز در هیچ صرافی فهرست نشده و تنها می تواند در “Pivot” گردش کند. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ارز دیجیتال PVT از ماه دسامبر در صرافی ها فهرست خواهد شد و پس از آن قیمت و ارزش دقیق PVT تعیین خواهد شد. بنابراین تا پیش از رسیدن به آن تاریخ تلاش خود را برای دریافت هر چه بیشتر این ارز افزایش دهید!

جهت دانلود این برنامه فوق العاده کلیک نمایید

(فقط با گوشی وارد لینک شوید)

دانلود برنامه Pivot از گوگل پلی

 


همچنین جهت راهنمایی بیشتر می تونید به آیدی تلگرام من پیام بدید: telegram.me/@djtazeh
  • ۹۷/۰۹/۲۹
  • محمد تهرانی

نظرات (۲)

با سلام.بسیار عالی من ظرف 5 ماه تونستم با عضو گیری در این برنامه نیم بیت کوین بدست بیارم.
شکسپیر میگه :
من همیشه خوشحالم،
برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند …
... زندگی کوتاه است ...
پس به زندگی ات عشق بورز ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی